piatok 11. októbra 2013

Spomalený Windows po nainštalovaní service packu

Stalo sa mi na mojom staršom notebooku s Windows VISTA, že po nainštalovaní service pack 2 sa úplne spomalil notebook. Pevný disk stále pracoval. Notebook sa vypínal a zapínal strašne dlho. Vôbec sa nedalo pracovať v prostredí windows. Všetko bolo spomalené. Nakoniec som nazrel do procesov vo windows a zisťoval som čo vlastne stále aký program pracuje. Tam som zistil, že vlastne pamäť RAM je stále zaplnená.

Zistite tu úplne jednoducho:

1. Na klávesnici stlačte naraz ctrl-alt-del
2. zobrazí sa Vám tabuľka kde stlačte "spustiť správcu úloh"
3.Ďalej sa zobrazí tabuľka správcu úloh kde kliknite na "Výkon"
   v časti pamäť máte zobrazené aktuálne vyťaženie pamäte RAM. Obrázok je z prostredia Windows 7, ale je podobný ako vo Windows VISTA.


Je využité okolo 1,03 GB RAM. Celková pamäť RAM v notebooku je 2GB. Ak by som mál stále 1GB RAM tak by systém bol stále vyťažený a pevný disk by bol stále aktívny a s windowsom by sa nedalo pracovať. Celý notebook by bol spomalený. Dnes je pre dnešné operačné systémy minimum 2GB RAM. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára